att drunkna i en gammal tröja

någon som vill flytta in hos mig och min tröja?
 
Okej, det är inte mycket som går min väg denna morgon. Saker och ting strular och jag är rätt så lättretlig just nu (fråga mig inte varför). Men, saker och ting har ju ett sätt att ordna upp sig så jag hoppas det gör det denna gång också. 
 
Iallafall, till något roligare. När jag skulle ta en ny tjocktröja att gå pw med imorse så kom jag på att jag har min gamla studentröja (Då Bobbo har snott min älsklingshoodie, som så mycket annat han snott av mig ;)). Jag tog ut den ur garderoben och satte på mig den och kände typ hur jag drunknar i den. Denna tröja satt alltså tight för ett år sedan och nu så hänger den bara i princip. Sånt som gör en glad,  att allt gående har gett resultat. Sen får jag be om ursäkt för att jag inte ser så glad ut på bilden, det var inte tanken att den skulle åka upp här när jag tog den för att skicka snabbt till mamma imorse + att det är något strul med bildredigeringen här så det gick bara att lägga upp en bild... mutter mutter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0