bara massa mys och glädje

 
Jag kunde inte hålla mig igår, så jag messade kära svärmor och frågade om jag kunde vara en hjälpande hand i trädgården, och visst fick jag det! Världens bästa. Så jag traskade till dom och jag fick i uppdrag att hitta en plats åt en sockertopp (tänk vad man lär sig!), så vi hittade en bra plats och sedan vara det bara att hugga in, bokstavligen. Jag rensade lite ogräs och Tommy grävde. Ett riktigt teamwork. Sen var det kaffe och mys i lusthuset innan middag. Sicket väder det var igår! Ännu bättre än dagen innan, så varmt i solen var det.
 
Idag är T äntligen ledig, så vi har myst nu på morgonen med vår morgonpromenad och gofrukost. Annars är det nog lite vila och plugg för min del som gäller idag ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0