en fredag i kärlekens tecken.

 
Börjar denna fredag med att visa några underbara bilder från en utav min och älsklings utflykter i våras. Denna gång var vi på, för mig, en överraskningstrip runt om i Skåne. Det var en sådan fantastisk dag så jag kan inte sätta ord på det. Min prins hade planerat allt så fint och mysigt, åh blir så lycklig när jag tänker på det ♥ Här på bilderna är vi uppe på en utav Brösarps alla backar och vyn är ju helt gudomlig. 
 
Idag väcktes jag av en goding som kröp tättintill mig och pussade mig på kinden och sa "god morgon älskling" vid 05.18, men det gjorde ingenting, för det finns inget bättre uppvaknande. Efter det låg jag på hans bröst och vi låg och pratade om framtiden, tänk att ligga och prata om framtiden med sin framtid, underbart. 
 
Ja, nu blev det ett morgoninlägg i kärlekens tecken, men som ni förstår så är jag så lycklig, så där lycklig och en sån där lycka som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Denna helg kommer vara så underbar, så underbar ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0