en kyligmorgon och höstsmink

morgonpromenad och lite höstsmink
 
Jisses så kyligt det börjar bli nu om morgnarna. Imorse var jag ändå ute en timme senare än vanligt (T och ST önskade att jag inte var ute så tidigt om helgmorgnarna, finns ju lite skummisar ute då) och ändå var det kallare än det var igår när jag var ute vid sex. Det bet härligt om kinderna men så uppfriskande och ja, som vanligt var vädret helt underbart. Nu är jag lite höstsminkad (var tvungen att vara lite kreativ) och ska snart svira om till jeans och en tjocktröja innan svärfar hämtar upp mig. Ska bli så mysigt att vara med dom idag. Ska göra en liten makeover på Siv, ska bli så skojs! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0