en utomordentlig söndag

två bilder från idag
 
Vi har haft en jättemysig söndag. Vi började, självklart, med en morgonpromenad, idag blev det en rätt tidig sådan (var ute vid kl sex) och sedan en mysfrukost. Jag glömde skriva igår att jag fick ett par nya (eller begagnade som svärmor säger, men de var knappt använda) gåskor av kära kära svärmor. Det lustiga är att vi har samma storlek och hon hade den senaste modellen av de skorna som jag älskat, mina gamla, trogna men väldigt slitna Nikes. Ska ta en bild på dom senare, men så lycklig jag blev!! Mina fötter bara jublade när jag trädde på dom. Efter att Bobbo kommit hem från gymmet så mötte vi upp M&M för brunch på Harrys, så mumsigt var det och jag avslutade med chokladpudding, halleluja så gott det var! Nu på eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt framför datorerna och Bobbo överraskade mig även med fruktsallad och tända ljus framför de sista avsnitten av "The Killing", min älskling ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0