kollegieblockknäpp

 
Har varit ute nu på morgonen, det var rätt tufft att kliva upp kl sex men jag vet hur skönt det är när jag väl kommer ut genom dörren och fyller lungorna med frisk luft. Dock började hälen bråka med mig idag igen, fick svänga av lite tidigare till och med för att det började blöda (hmmm) och ville inte göra det värre. Håller tummarna för att desivonen hjälper nu på momangen. Idag och imorgon är det rena pluggdagar, ska bara gå/cykla (har inte bestämt mig än) till bokhandlen här först för att inhandla ett kollegieblock. Ni som känner mig ordentligt vet att jag är väldigt kräsen när det kommer till utseende på blocken jag ska skriva i, det måste vara kärlek vid första ögonkastet. Väldigt flummigt och lite löjligt kanske, men så är det! Hade ett par favoriter för några år sedan, jättefina block med Marimekkos blommor på. Jag letade som en galning på nätet igår men de tillverkas inte längre... Så jag får hålla tummarna att jag hittar någonting skoj idag. Hoppas verkligen min kalender kommer idag eller imorgon också, börjar bli väldigt otålig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0