när kroppen skriker av smärta

 
Så här har min dag sett ut. Under en filt, med flera koppar te i handen och skolböcker i knäet. Har inte haft en bra dag alls. Väderomslagen tar otroligt på kroppen och kommer inte ihåg när jag hade det så här sist. Känner mig lite bättre nu iallafall efter ett långt skönt bad där jag bara låg och blundande länge. Det enda positiva med att tiden går när man har fibro är att man lär sig mer och mer varje "säsong". Kommer ihåg att jag hade det så här förra "höststarten" också, har även börjat tappa hår, precis som jag gjorde förra året (Ni som följt mig länge kommer kanske ihåg?) Tur att jag har en del att ta av då.
 
Snart kommer Bobbo hem från träningen och då är det middag och idolmys som gäller, jag har tjingat plats i hans famn idag. Igår turades vi om men idag är det bara min tur att få ligga i hans famn och gosa ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0