Ödets ironi?

 
Det är ju inte alltid man har tur med vädret, men paketen blev uthämtade iallafall ;) Det är verkligen så typiskt för gångerna innan jag har haft paket liggandes på Ica så har det börjat ösregna när jag bestämt mig för att ta cykeln och hämta dom, så idag när det inte regnade och det inte alls var en tillstymmelse till det så tog jag min ryggsäck och satte mig på cykeln. Jag hann komma ut ur biblioteket så började det droppa, men när jag hämtat första paketet på Ica i byn så hade det slutat, så jag kunde cykla i lugn och ro till stora Icat någon kilometer bort, gå in, hämta paket och köpa tuggummi och när jag kliver in i svängdörrarna, vad ser jag inte om spöregn utanför? Det var bara att cykla snabbt men säkert hem och byta om till varmare kläder, jag ser det som ödets ironi, helt klart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0