plugg+fibro = panikångest.

jag och min Bobbis skickar söta grejer till varandra under dagarna.. ♥
 
Som jag behövde T idag på eftermiddagen. Fick ångest och panikkänsla när jag tittade hur mycket plugg jag har. Pluggar ju heltid fast två kurser. Jag vet att det finns dom som läser program på heltid + andra kurser vid sidan av och de är stressade, jag vet det. Men när man ska plugga och har fibron i huvudet (bokstavligen) så får man totala blackouter, en trötthet där alla ord börjar snurra efter bara en tjugo minuter och en obefintlig ork överlag. Men, jag har haft ett litet breakdown där jag kände att, "nej nu hoppar jag av ena", men sen mötte jag upp T efter jobbet och jag fick tänka på lite annat + få distans till det hela och inte fortsätta vara i "panikbubblan". Nu har jag räknat ut hur många sidor jag måste läsa per dag i varje kurs + skrivit upp allting i almanackan (Yey! Den damp ner i brevlådan idag!) och det känns lite lättare. Nu ska jag lämna plugget här vid datorn och gå och laga middag, sen är det myskväll deluxe som gäller. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Blomberg

hej, har nu läste igenom lite inlägg på din blogg och fastnade här. Känner igen det så väl. Har reumatism så vet hur det är att plugga på heltid när man har smärta på heltid. Kämpa på!

Svar: Hej Camilla!
Så glad jag blir att du skrev! Jag kollade din blogg och fastnade verkligen, så var tvungen att börja följa dig :) Jag säger detsamma, kämpa på! Man kan aldrig få för många "smärt"vänner.. Vi är ju de enda som verkligen vet hur det är <3
Emmas fibromyalgi

2013-09-07 @ 23:13:24
URL: http://krigszonen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0