så mycket kärlek på en lördag

 
Vilket underbart väder det var igår! Man blev ju nästan religiös (som svärmor sa också). Jag hade en sådan otroligt mysig lördag. Jag färgade Sivs hår, vi åt mumsig lunch och sedan en riktigt mumsig äppelpaj med glass och kaffe till i lusthuset. Jag och Tommy kastade boll till vovvarna och jag fotade en hel del. Vi pratade om så mycket och ja, den här familjen är så otroligt fin, blir så rörd och varm varje gång jag är med dom ♥
 
På kvällen så myste jag och Tonny framför en ny serie vi börjat kolla på. Vi firade fyra månader igår och det känns så konstigt på ett sätt att det bara är fyra månader, det känns som så mycket längre när man tänker på hur väl vi känner varandra och hur vi är med varandra, den kärleken vi har till varandra. Jag blev så rörd igår när jag och Siv pratade för hon sa att det känns som att jag alltid varit med dom, ni anar inte hur varm och rörd jag blev då. Men det känns verkligen så, som att vi alltid har känt varandra. Och tänk så mycket tid vi har tillsammans, hela livet ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0