Sås i huvudet

 
Så såsig man blir i huvudet av att sitta och läsa på datorn. Hade en riktigt tuff förmiddag, jag var inte ute och gick imorse för mina fötter var ledsna (Tröttnar rejält på dom nu) och det märktes så tydligt i huvudet att jag inte fått frisk luft. Så vid halv tolv gav jag upp pluggandet och gick ut en jätteliten runda och sedan åt jag lunch och gick runt och öppnade upp i hela lägenheten för att få in mer syre. Nu känns det mycket bättre och jag har bara två frågeställningar kvar i gruppdiskussionen, sen ska jag bara kommentera de andras inlägg. Kan knappt vänta till Bobbo kommer hem! ♥
 
P.S Ska höra av mig till Zoega's och fråga om man kan få mängdrabatt vid köp av Skånerost, har en rätt tydlig känsla av att det kommer gå åt måååånga paket denna termin D.S
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0