tvjuvkik på byrån och koder

 
God morgon på er! Här är en liten tjuvkik på byrån, är jättenöjd och det känns så skönt att datorrummet börjar ordna upp sig. Jag har ju haft en del utav mina kläder på flyttkartonger och massa saker överrallt så det är så skönt att det är mer ordning nu, både jag och Bobbo är väldigt ordningssamma på det sättet så vi är båda lättade över att det är finare nu. Nu väntar vi bara på en dator jag har beställt så vi kan ställa upp den på plats på mitt nya skrivbord så jag kan fixa där också, sen är datorrummet klart! Så skönt och fint det kommer bli när allt är klart :)
 
Jag håller på att designa och göra om min kära vän Fannys blogg, så roligt att få vara kreativ på det sättet. När jag känner att hjärnan är fullproppad av koder så ska jag sätta mig på cykeln till Ica och hämta ut lite paket :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0