ett fredagsinlägg

äntligen är håret långt igen! Väx väx väx!
 
Bilder från de senaste dagarna
 
 
Äntligen känner jag motivation till att skriva här igen. Jag har inte känt mig motiverad eller inspirerad till att skriva här, av flera olika anledningar men främst för att min hjärna har varit så fullsmockad. Bröllopet närmar sig med stormsteg nu och varje dag är det planering och fix med det, vilket är helt underbart och roligt, men som ni vet så tar sådant otroligt på orken. Samtidigt så ska jag sköta skolan, ansöka om höstutbildningar och även fokusera på mitt mående. Men de senaste dagarna så har jag kunnat fokusera helt på det och i nu känner jag mig fri igen på något sätt. Väldigt skönt. Ibland behöver jag verkligen min lilla internet-detox, för det är ju ett element i livet som man faktiskt inte behöver (och då menar jag alltså bloggar m.m.) utan är mer utav ett intresse och tidsfördriv. Men på det senaste så har jag märkt att det blivit mer utav ett tidsfördriv och skapat stress, därför har jag försökt hålla mig ifrån det. Därför har också inläggen kommit allt mer sällan, men det är ingenting jag vill be om ursäkt för heller för det är ju min blogg och jag väljer ju när jag vill skriva. Sen finns jag på Instagram ännu mer än här på bloggen, om man vill få tag på mig ;) 
 
Nu åkte iallafall Tonny precis iväg till jobbet, en helg utav nattpass står på schemat. Så jag är solo ikväll och har planerat att ställa fram en skål med chips och godis på vardagsrumsbordet och mysa framför Let's Dance, allt för att försöka göra det så mysigt som jag kan när min Bobbis inte är hemma. Vi har haft några jättemysiga dagar nu när han varit ledig och igår var vi väldigt effektiva då vi äntligen tog tag i lite praktiskt här hemma och i källaren, sedan avslutade vi dagen med att gå på bio i Helsingborg. Vi såg Captain America, så himla bra! Sen tog vi det lugnt när vi kom hem och myste i soffan, eftersom Tonny behövt ändra om dygnet lite, men det har bara varit mysigt faktiskt. Han är så duktig min karl. Saknar honom fruktansvärt när han inte är hos mig. Vill önska er en mysig fredagskväll nu så hörs vi när vi hörs :) Kram ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0