magstatus och förkyld så in i bomben

 
Här är två bilder på lill-magen. Den första tog jag igår och här håller jag in magen så gott jag kan och då ser ni ju att det är ett litet put :) Dock är den rätt mycket större när jag slappnar av helt och jag tror faktiskt att den tog en liten växtspurt igår, jag hade sådan värk i ligamenten i magen så jag kunde knappt slappna av i magen för det värkte så, sedan idag har jag upplevt att magen varit större än den var igår när jag tog bilden. Jag läste det på en app att det kan bli stora förändringar nu på bara någon dag, mycket spännande. Den andra bilden tog jag när jag låg i soffan idag och ni ser där i mitten och lite till höger av magen att det putar ut lite extra, lill-busen gillar tydligen högertrafik ;) 
 
Annars så är jag bomb-förkyld! Låter som en man, jag måste snyta mig var tionde minut i princip och min hosta river i bröstet och gör så jädra ont. Men jag hoppas, hoppas, att jag mår bättre snart, helst nu. Nu tänkte jag gå och duscha och göra mig så fräsch en förkyld människa kan göra sig, sedan blir det tillbaka till soffan. Rastlösheten har redan kommit och jag var tvungen att sätta mig här vid datorn och fixa lite för att inte bli helt knäpp! Imorgon går vi in i vecka 15, mer om det imorgon! Kram ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Stort grattis till tillökningen! Vilken lycka <3 Kram från Mia

Svar: Tack så hjärtligt Marie!! Ja, det är en obeskrivlig lycka! :) <3 Kram
Emmas fibromyalgi

2014-04-22 @ 18:31:25
URL: http://www.mia-majsan.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Vad kul, stort grattis, då kan du ju shoppa nytt med gott samvete (mammakläder) sen;-)

Svar: Tack så jättemycket Rebecca! Ja men precis ;) Jag har redan börjat inhandla lite klänningar, jag kommer nog inte kunna ha någonting annat i sommar, är så varm av mig om våren och sommaren ändå och det blir ju inte bättre av magen ;)
Emmas fibromyalgi

2014-04-23 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0