tyst som en mus och bröllopsplaneringsveckan(!)

Håret har ju växt en del på mindre än ett år 
 
God morgon på er där ute. Jag sitter i mörker här hemma och försöker vara så tyst jag kan. Tonny ligger och sover nu, han kom hem vid kvart över sex imorse, så fram till ungefär två-tre ska jag öva på att smyga och vara tyst. Men jag måste få säga att jag blivit rätt så duktig på det nu vilket även Tonny tycker. Det är inte så roligt bara för det finns inte jättemycket att göra, men som "tur" är så har jag plugg att göra, så jag tänkte sätta mig i soffan nu och börja med det. Ikväll är det sista jobbnatten för Tonny för denna gång, vilket känns så skönt. Jag/vi har en väldigt rolig och mysig vecka att se fram emot för på onsdag kommer mina älskade föräldrar ner och mellan onsdag till lördagförmiddag så är det bröllopsplanering och fix för fulla muggar. På onsdag ska jag, mamma och Siv till blomsteraffären och jag ska bestämma brudbukett och så ska vi titta på dekorationer till lokalen och efter det ska vi till just lokalen för att mäta och dona en sista gång innan dagen innan bröllopet då det är pyntning av lokalen för fulla muggar. På torsdag så bär det av till klänningsbutiken där mamma och Siv ska prova klänningarna ytterligare en gång och även få dom upplagda och efter det ska vi till Väla för att köpa pyssel och annat. Men, på fredag har vi sagt att det bara blir lugn och ro hemma hos Siv och Tommy, då ska vi grilla och bara vara. Självklart ska jag, mamma och Siv planera och så, men det gör vi nog i lusthuset och det blir inget flängande som dagarna innan. På lördagförmiddag åker de hem igen :( men vi hinner äta frukost med dom iallafall ♥ 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0