Vackra svärföräldrarna och bröllopsplanering

Bilder från vår underbara promenad igår
 
Hej på er mina sockertoppar! Hur är det med er? Här är det bara bra. Sitter här med tårar i ögonen och tänker på hur underbart mitt liv är och hur obeskrivligt, upp över öronen kär jag är i Tonny. Att jag om mindre än två månader ska få dela hans efternamn och resten av våra liv tillsammans, åh, om ni visste hur lycklig det gör mig och hur lycklig han gör mig. Och hans fantastiska föräldrar, mina obeskrivligt vackra svärföräldrar, jag kan säga att jag aldrig i hela mitt liv träffat så genuint vackra och fina människor. Det är helt ofattbart faktiskt. Som mamma sa igår när jag skulle till dem: "Hälsa änglarna!" ♥
 
Igår blev jag upphämtad av svärfar och när vi kom hem till dom så började jag babbla på om all bröllopsplanering vi inte hunnit gå igenom och i slutet så satt till och med lilla vovven Moa och gäspade, förmodligen för hon var så trött på att höra min röst, haha, govovve. Sedan klädde vi på oss och gick ut i den underbara skogen och jag fick tillbaka så många minnen från min och Tonnys vår förra året, hur vi gick där och delade med oss av våra liv, minnen, upplevelser. Hur vi gick där och jag bara blev mer kär. Det är verkligen en förtrollande plats den här tiden på året. När vi sedan hade varit ute och gått i en och en halvtimme så gjorde vi iordning fika och gick upp i lusthuset och satte oss och där satt vi nog i ett par timmar och bara njöt. Jag och Siv fick oss en härlig pratstund om allt möjligt då Tommy hade gått för att tvätta bilarna, och vi gick igenom både bröllopsplanering och Siv delade med sig av livshistorier. En helt underbar dag som avslutades med en mumsig middag innan min prins kom och hämtade mig och när vi kom hem gjorde jag fruktsallad till honom och vi tittade på två avsnitt av House of Cards och bara mös. Imorgon åker han iväg på kommunuppdrag i Göteborg och kommer hem på lördageftermiddag och jag saknar honom redan, trots att han inte åkt än. Jag ska spendera dessa dagar med hemtentaplugg, men, imorgon på eftermiddagen/kvällen kommer Tommy och hämtar upp mig och jag ska få sova hos dom, men innan dess ska det avnjutas pizza framför Let's Dance. Så himla mysigt och jag är bara så lycklig. 
 
Nu ska jag plocka ihop mina bröllopsplaneringsgrejor och sätta mig på balkongen och planera. Kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Åh vad härligt att höra att du känner dig så lycklig! Så underbart att vara omringad av härliga människor <3

2014-04-03 @ 17:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0