vinden vänder, brudbukett och bröllopstårta

namnamnam!
 
Halloj mina sockertoppar! Jag känner lite att vinden är på väg att vända och jag börjar känna igen mig själv igen, ingen är gladare än jag. Och min Bobbis var ledig igår och även idag, så underbart! Igår så började vi dagen med en morgonpromenad (som jag inte gått på lääänge, men som jag saknat det) och det var så underbart och skönt. Dock är det riktigt irriterande att det är så kallt om morgnarna nu? Men så skönt på dagarna. Men om det är fler fibros där ute som mår dåligt just nu så tänk på det, det är för väderomställningarna. Vi får hålla ut helt enkelt och se till all värme vi får snart. På eftermiddagen gick vi även en till liten promenad och då passade vi på att gå inom blomsterbutiken som jag valt att beställa min brudbukett ifrån, så jag bokade tid för det och sedan gick vi in i ett utav byns konditori för att kolla på deras bröllopstårtor. Vi fastnade för två olika rent utseendemässigt och till påsk så ska vi beställa en liten sådan tårta som den var gjord på för att provsmaka. Jag har ju inte berättat heller att mina föräldrar kommer ner igen vid påsk för att fixa massor med bröllopet. Som jag längtar efter dom! Så då ska vi provsmaka tårtan allihopa, vi, mamma, pappa, Siv och Tommy ♥
 
Men idag! Då ska jag äntligen iväg och färga håret. Jag har färgat själv i snart två år tror jag men jag har en bokad tid en vecka innan bröllopet för både färg och klipp och då kände jag att jag vill prova att färga en gång innan dess hos min frisör, dels så vi prickar rätt färg men också för jag har någon knäpp liten idé att håret ska vänja sig vid salongfärg(?) nu när jag färgat hemma så länge. Ska iallafall bli oerhört skönt att bli ompysslad och bli fin i håret, har en fin autobahn (utväxt) nu nämligen. Ska ta lite före och efter-bilder så ni får se :) Kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Vad skönt att höra att du känner dig bättre/gladare!
Vad kul när det går framåt med bröllopsplaneringen:)
Det är ju verkligen jätteskönt att komma ut och promenera:)
Hoppas du får en skön dag!

2014-04-01 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0