Alla <3-ans dag-tankar

 
Glad alla hjärtans dag till alla fina vänner där ute! Är så glad att jag har er och är så otroligt tacksam för alla fina ord jag får av er läsare här titt som tätt, vissa som jag känner väl och andra som jag känner genom orden här på bloggen. Är så glad för att ni tittar in här varje dag, så en stor kram till er ♥
 
 
Min valentine är på jobbet och kommer hem vid kvart över sex ungefär så då börjar vi vårt firande. När jag tog upp denna dag med Tonny för några veckor sedan så fick jag ett väldigt mysigt bemötande. Han berättade att han aldrig firat dagen innan, att den inte varit något speciell alls utan mer en fjantig dag (trots tidigare partners) och jag som är väldigt romantisk av mig blev både glad och lite småfundersam när han sa det. Glad för att han då inte känt likadant för någon annan innan som han gör för mig (därav inget firande kanske?) och jag blev inte heller så förvånad över att han inte firat det innan (med tanke på att han har berättat för mig hur hans tidigare förhållanden varit) men jag blev också som sagt lite småfundersam. Jag tycker väldigt mycket om denna dag, men jag har också lite tudelade känslor kring den. Jag är dock en sådan som tyckt om den även om jag varit singel, då jag anser att det inte handlar om att enbart ge kärlek till en eventuell partner, utan till alla man håller av runt omkring. Jag blev småfundersam just för jag blev orolig att Tonny ville att dagen skulle gå obemärkt förbi, men när jag sa att jag tycker om den dagen väldigt mycket så sa han: "Men varje dag är alla hjärtans dag med dig" och jag lovar er att han lever upp till dom orden. Tonny visar mig kärlek varje dag, han är alltid på bra humör, alltid skojfrisk och får mig alltid att må bra och skratta. Om han märker att jag är på dåligt humör, mår dåligt eller är ledsen så gör han alltid allt i sin makt för att få mig på bättre humör. Jag har aldrig känt så här innan, men just idag så är jag så otroligt pirrig inför kvällen men ändå så himla lugn. Vi ska inte göra någonting annorlunda, förutom att vi kommer ge en liten present till varandra, annars kommer vi äta middag framför tvn (OS eller serie) och bara njuta av varandras sällskap, som vi alltid gör, oavsett om det är måndag, fredag eller alla hjärtans dag ♥ Som jag älskar mitt liv med min blivande man. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0