Avslöjandet - Fibroförbundet kommer skriva...

en glaad Emma!
 
Och nu till den lilla överraskningen! Jag har fått veta att Fibromyalgi förbundet kommer att skriva om min idé #starkmedfibro #strongwithfibro både i nästa FibromyalgiNytt, som kommer i juni, på hemsidan och på deras facebook-sida! Det känns såklart så himla roligt och jag tror inte jag smält det än. De frågade även om jag ville skriva för "Ung med Fibromyalgi" i det numret för att berätta lite mer om min tanke kring det. Jag har ju skrivit för den sidan två gånger tidigare men det här känns ju lite roligare. Det är redan flera stycken som använder taggen på instagram och det gör mig så himlahimla glad. Jag önskar att vi alla med fibro känner oss starka och tackar oss själva för att vi tar oss igenom varje dag. Vi är så jäkla starka tillsammans! Kram på er, nu kallar middagen! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Så roligt med en sådan respons :) Grattis!

Svar: Hej Marie! :) Tack så jättemycket! Det känns ju jätteroligt såklart :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-02-19 @ 20:14:07
URL: http://www.mia-majsan.blogspot.com
Postat av: A

Åh, vad roligt. Stort grattis! Hade jag bara haft instagram hade jag också hängt på.

Svar: Åh! Tack kära Anni!! <3 Det vet jag att du hade gjort, för du ger mig alltid stöd och pepp, min fina och kära vän! <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-20 @ 08:18:25
URL: http://vinglamedvingar.blogg.se
Postat av: Emmelie

Vad roligt. Grattis bästa Emma. Kram

Svar: Åh, tack så jättejättemycket fina Emmelie!! Kram
Emmas fibromyalgi

2014-02-20 @ 10:57:00
Postat av: Yasmin

Åh vad kul!
Väldigt spännande! Det behövs personer som inspirerar :)

Svar: Åh, tack så jättemycket Yasmin, så glad jag blir!! :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-02-25 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0