bröllopsplanerna är i fullgång

 
från igår ♥
 
Hej mina godingar! Förlåt för utebliven bloggning igår, jag hade fullt upp hela dagen. På förmiddagen pluggade jag så gott jag kunde och sedan åkte vi iväg på några ärenden innan vi åkte till Siv och Tommy för att förbereda fikat till mamma, pappa och Johan skulle komma. Wiie så glad jag är över att dom är här nu. Vi hade en jättemysig dag igår, vi var förbi lokalen där vi ska ha bröllopsfesten och det känns så himla bra där. Idag ska vi till och med få bli insläppta i kyrkan då hon som vi träffade igår i lokalen är gift med kyrkovaktmästaren :) Perfekt! Efter det åker vi till Helsingborg för killarna ska prova frack och sedan blir det middag och bowling. Så underbart är det att dom är här, helt obeskrivligt. Vi hörs mer sen mina älsklingar, nu ska jag duscha och göra mig i ordning, sen blir det hotellfrukost ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0