egentid och möte

gofika hos svärmor och svärfar i lördags
 
Hej på er och goder afton! Jag har haft en lugn dag själv idag, som jag alltid brukar ha dagen efter en deadline, egentligen rätt så omedvetet men det händer varje gång. Dock började jag faktiskt dagen med att springa upp och ner till tvättstugan, men efter det så har jag ätit lunch (tack svärmor för underbara rester!) och även tagit en väldigt uppfriskande promenad in till bibblan och byn. Så otroligt vackert och härligt väder vi haft här idag, det bara spritter av lycka inom mig när jag känner att våren är på väg. Helt fantastiskt. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att min blivande man ska komma hem, dock ska han iväg på kommunmöte nu ikväll också så varje minut jag får med honom innan han ska iväg är så dyrbar, men det bästa jag vet är att han kommer hem och vi får gå och lägga oss tillsammans. Det är lite lustigt för precis när vi började prata och vi hade pratat med varandra i telefon och allting så var han iväg på ett sådant här möte och jag trodde att vi inte skulle höras av mer via sms då när han var där, men i varje paus dom hade så skickade han ett sms, sen när han gick hem så skickade han också och skrev att han önskade att jag var där hemma när han kom hem. Ni kan ju gissa om mitt hjärta tog ett extra skutt när jag läste det? Ja ni, kärlek kärlek kärlek. Den bara spirar och gror. Nu ska jag gå och fortsätta med middagen, vi hörs imorgon igen och då ska jag visa er ett härligt vårtecken! Kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0