morgontankar och bröllopsinbjudningar

 
God morgon mina små godingar! Igår blev tydligen min dator-detoxdag, därav inget inlägg. Jag hade ändå fullt upp och började morgonen med promenad och sedan lite träning och sedan frukost framför nyhetsmorgon. Jag provade på att färga ögonbrynen, vilket inte gick så jättebra så ska försöka ge mig på det idag igen.
 
Annars så hade jag en riktig bröllopsdag igår. Jag satt och tittade på min älskade ring som jag äntligen fått tillbaka igen, det finns så mycket kärlek i den ringen och det finns mycket att berätta om våra ringar men jag vet inte än om jag vill dela med mig utav det då det är rätt så privat. Det är en grej som jag märkt sen jag träffade Tonny och med vår kärlek, att jag inte vill dela med mig av allt just för det är så mycket känslor bakom det. Jag vet inte varför jag blivit så men det känns ändå bra på ett sätt för jag märker sådan skillnad på mig själv och hur jag är. På eftermiddagen så satte jag mig med våra inbjudningar och påbörjade dom. Jag tände ett doftljus och lyssnade på musik och pysslade och jag kom på mig själv flera gånger med att ha tårar i ögonen. Jag kan inte förstå den kärlek vi har för varandra, det är helt ofattbart och obeskrivligt. Och jag delar bara med mig av kanske en tiondel av allt fint som Tonny gör för mig och som vi gör tillsammans. Han är verkligen min bästa vän och mitt livskärlek. Han har alltid svar på mina tankar och funderingar och finns alltid där när jag behöver. Det finns ingen finare. 
 
Nu ska jag gå ut och gå, på helgerna får jag inte gå ut för ens klockan sju för Tonny. Om han hade fått bestämma helt så hade jag inte fått gå ut för ens ännu senare, men det blev en kompromiss och klockan sju blev det :) Så nu ska jag ut, sen blir det lite styrka och sen dusch och nyhetsmorgonmys innan bröllopsinbjudningspyssel. Vi hörs sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0