tulpaner, glitter och nya vänner

älskade tulpaner
 
God förmiddag på er! Det var så fint ljus utifrån igår på eftermiddagen så jag var bara tvungen att ta några bilder på tulpanerna som pryder vardagsrummet, älskar färgerna. 
 
Idag är det rätt okej med mig, är trött och lite orkeslös men det hör ju till vanligheterna. Så annars är det jättebra :) Tonny är ledig och det kan inte bli bättre då. Jag har spenderat morgonen i soffan som jag gjort de senaste morgarna, så himla skönt. Vi har inte inlämning i skolan för ens den 10e mars, så jag har tagit några dagar välförtjänt vila, det får man bara inte glömma! Hela eftermiddagen igår, i princip, så satt jag och i soffan och tittade på Vänner. Älskar verkligen den serien. Jag var ju och gjorde naglarna och jag är väl sådär nöjd, jag är en väldigt kinkig kund och det tar lång tid innan jag vänjer mig ;) Men det är nog sista gången jag gör franskt, på länge iallafall. Jag kommer ihåg att jag tänkte sist jag hade det att jag inte skulle göra det då jag inte blev nöjd, men så tänkte jag igår att äsch, det är fräscht och neutralt efter allt glitter. Att man aldrig lär sig att lyssna på sig själv? ;) Men då vet jag det. 
 
Idag ska vi till Siv och Tommy på fika på eftermiddagen och innan dess ska jag bara vila och ta det lugnt. Hur mår ni där ute? Och jag vill bara tacka er alla som hör av sig till mig, framförallt på instagram, och skriver och tackar för nya taggen #starkmedfibro, och som väljer att dela med sig av sina erfarenheter. Trots att jag inte känner er så känns det som att jag vunnit flera många nya kära vänner. Kram på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du får skriva på en post-it att du inga tycker om fransk manikyr! Det gör alltid jag när jag gör om samma sak om och om igen för att jag tror att jag tycker om någonting men egentligen inte gör det.. Haha.. Post-its är bäst! ;) <3 <3

Svar: hahaha! Fan vad bra idé!! Det ska jag faktiskt göra! ;) haha. Life saviour!! ;) <3 <3
Emmas fibromyalgi

2014-02-26 @ 11:12:33
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se
Postat av: Yasmin

Åh så vackra bilder!
Tulpaner är ju så fina och livar upp det hemma:)
Vad skönt att du har passat på att vila och bara vara!

Vad synd att du inte blev nöjd, är ju så kul att kunna snygga till sig ibland men vill ju vara nöjd såklart ;)

Instagram var väldigt bra initiativ av dig! lever mycket på det (fastnat lite väl mycket ;) haha

Väldigt kul att få lära känna så många nya härliga människor! <3

ps. blev nåt konstigt med datorn så kommentaren kan dyka uupp tre gånger :/

Svar: Åh, tack så jättemycket :D! Ja, tulpaner är sååå fina!!
Ja.. Morr, haha. Men men, alla andra tycker de är fina så det är nog bara mig det är "fel på", haha. Man kan ju alltid måla över dom, ska bara hitta orken till det ;)

Men åh, vad glad jag blir!! :D <3 Haha, ja men det är bara härligt tycker jag. Man måste få dela med sig och få se att det finns andra där ute och att vi inte är ensamma :)!

Jag håller helt med dig, det är så otroligt härligt tycker jag med :D <3

Kram
Emmas fibromyalgi

2014-03-03 @ 16:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0