yollibox och Stockholm

Vi provade Yollibox för första gången igår, så himla gott!
 
Hej på er! Nu är vi i Stockholm och gårdagen var jättemysig men trång. Vi satt fem vuxna i en bil och ja, jag kände mig som en inlagd gurka efteråt. Det gick jättebra och så smidigt. När vi kom fram åkte vi och hämtade Rocky hos mammas kompis som varit hundvakt och sen åt vi middag och tog det lugnt i soffan innan vi kraschlandade i sängen. Jag är verkligen så mör, det är dock vi alla men oj vad min kropp värker. Nu ska vi snart iväg och träna lite på ett nytt gym som mamma, pappa och Johan börjat träna på. Ska bli jätteskoj och jag är jättetaggad. I eftermiddag ska jag och mamma iväg till vår släkting som ska hjälpa oss med brudklänningen, så det känns ju bra att vara nytränad då också ;) Bara en mysdag idag och det behövs verkligen, för oj så slitna vi är.
 
Vi hörs lite mer senare vänner. Jag bloggar genom min gamla dator och den är så otroligt seg så jag blir tokig, men det ska nog gå bra ändå. Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0