zombie-mode

 
Jag är så otroligt sliten. Känns pyttelitebättre efter en dusch men oj oj oj som kroppen värker och tröttheten bara skriker efter sömn och vila. Bokstavligen däckade kvart över åtta i soffan igårkväll och om jag hade velat hade jag nog kunnat göra det ett bra tag innan dess. 
 
Hemresan gick bra igår, smidigt som alltid med tåg men varken jag eller Tonny mår särskilt bra under tiden, men det är ju det smidigaste sättet iallafall. När vi kom hem vilade vi en stund sen gick vi på en promenad och handlade lite middag och gick även förbi mitt blivande gym, för att reka lite. På kvällen gjorde vi en riktig hockey-middag, stekt (fin)korv med pommes och sallad, så bra dom spelade igår! Så roligt att se. 
 
Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och dricka kaffet som förhoppningsvis runnit ner nu. Sen blir det middag hos efterlängtade Siv och Tommy, hoppas de inte har något emot att få en zombie på besök ;) Kram på er ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0