22 traderaannonser och weddingtalk.

 
PUH! Har nu hållt på med att ta kort och lagt upp på Tradera i ca 3 timmar. Men vädret bjöd på jättefint ljus så jag ska inte klaga alls. Det är bara de sista bilderna (som på plattan) som det blev lite sämre på, men det blev ju rätt bra ändå tycker jag. Nu förstår ni, nu har min garderobsrensning deluxe startat! Har så otroligt mycket kläder som måste bort. Mamma och pappa kom ner med en full svartsopsäck, den ska nu tömmas. Det blev 22 annonser den här omgången, inklusive plattan, så 21 klädesannonser. Gå gärna in och kika. Jag säljer plaggen pga för stora storlekar och jag kan säga att kappan säljer jag med stor sorg i hjärtat. Fullkomligen älskar den! Men som ni ser på bilden så drunknar jag ju i den nu. 
 
HÄR hittar ni alla annonser.
 
Innan jag påbörjade detta projekt så var vi till Siv och Tommy för mat, så himla mysigt att träffa dom igen. Vi har inte setts sedan nyår då vi alla har varit riktigt krassliga, men nu så, nu fick vi kramas igen. Vi pratade verkligen nonstop om bröllopet och nu börjar vi verkligen känna att tiden knappar in och att saker börjar falla på plats så smått. Vi har även preliminärbokat att mamma, pappa och Johan kommer ner hit i början av februari för fix. Berättar mer om det senare. Nu måste jag gå och ta något att äta, detta fotograferande och uppläggande har tagit på krafterna ;) Tjing! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0