badass och nya produkter

 
Sicken badass jag är va? Huvvan uppe så här mitt på blanka dan' här hemma! Med håret utsprättande lite varstans. 
 
Näe sörrni, jag har inte gått och blivit badass, jag fryser bara som en jag vet inte vad och det enda sättet att vara sånär varm är att ha huvvan uppe så min kära nacke inte suger in all kyla den kan komma åt. Om jag är varm om anklarna, handlederna och nacken så kan jag i princip ha vad som helst på mig utan att frysa, så det är ju tur att jag har varma strumpor, handledsvärmare och huvvor att täcka dessa områden med ;). Till hjälp har jag även en balja te bredvid mig nu. Jag och Tonny var precis in till byn för att lämna in våra ringar för förminskning och sedan pussades vi "hej då" för han skulle iväg på ett jobbmöte och jag traskade hem i blåsten och kylan. Det är knappt man står upprätt när vissa vindbyar kommer, det är helt galet. Så nu fryser jag in i benmärgen. 
 
Jag ska försöka få lite plugg gjort. Dock så är jag lite småirriterad för jag beställde hem (äntligen) nya hudvårdsprodukter igår, jag fick tipsat av min kära vän Anni att ekologiskaprodukter ska vara jättebra (rätt logiskt, att jag inte tänkt på det innan!) och hon hänvisade mig till en sida där jag hittade jättefina produkter, så igår kunde jag äntligen beställa men så får jag mail nu att ansiktsvattnet var slut och att de inte vet när det kommer in igen? Hur knäpp blir man inte? Har inte hittat det någonannanstans heller, förutom på utländska sidor... Jag har äntligen börjat få lite koll på hyn min med hjälp av detoxen jag gör nu och då tänkte jag att överlappa detoxen med denna braiga hudvårdsserie måste ju vara optimalt. Hoppas verkligen de får in produkten snart snart snart. Nehepp, nu ska jag försöka hälla i mig lite varmt te och försöka få lite plugg gjort, vi hörs sen. Kram på er ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: A

Vad typiskt att det skulle vara slut! Men tills ansiktsvattnet kommer igen kan du alltid använda svalnat te som ansiktsvatten. Även ekologisk gurka ska vara riktigt bra för irriterad hud. Billigt också ;)

Svar: Ja :( Men åh!! Fasen vad smart. Du är min klippa inom hudvård alltså kära du :) Haha ja billigare kommer man nog inte undan ;) <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-21 @ 08:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0