före och efter & bröllopsprat

 
Alltså, sämst bilder men jag tog båda bilderna då det var dåligt ljus utifrån och den översta togs med dåligt tålamod. Haha, så kan det gå. Nåväl, här är före och efterbilder på håret mitt. Färgmasken från Maria Nila... Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Jag kan nog uppleva att utväxten syns mindre och att den har fått ett skimmer och en hinna av färg, så den är mer kamouflerad, dock har den inte färgat den helt. I längderna är den dock riktigt riktigt bra! Man får en fylligare och finare färg med den, så jag rekommenderar den ändå! Nästa gång ska jag prova att ta i utväxten innan jag tar i längderna för att låta den sitta i längre, det kan ju ha med det att göra också. Jag lät inpackningen sitta i en kvart igår och det blev då såhär. Jag ska visa er bättre bilder sen. 
 
Update: HÄR hittar ni colour masquen!
 
Men, till dagen! Vi är så otroligt nöjda och glada och en bättre bröllopsfotograf kunde vi bara inte hittat!! Så otroligt mysig, härlig och glad är hon Bea. Nu väntar vi så spänt på resultatet men utav det vi fick kika på genom kameran så är vi bombsäkra på att vi kommer bli blown away sen när vi får se dom i webbgalleriet. 
 
Nu ska jag sätta mig och fixa lite mer med bröllopet. Så fort vi får bilderna så ska vi titta ut en till inbjudningarna, så jag tänkte sätta mig och fila på dom redan nu. Sen ska jag även skicka iväg ett spännande mail... Hoppas ni har en jättefin fredag! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0