Fotografierna har kommit

 
Ååh! Vi har fått bilderna nu och ja.. Vi verkligen älskar dom! Bea är så duktig och talangfull. Det var så härligt när vi fotades för det kändes så naturligt med henne. Inga krusiduller, inget som kändes konstigt eller fel utan bara naturligt och hon såg oss som par. Riktigt roligt och vi har redan sagt att hon kommer få följa med oss hela livet med allt som händer på vägen. Vi har redan pratat om en till fotografering i vår och jag menar, om hon lyckades få detta höstlikalandskap att se vackert ut, hur vackert kommer det då inte bli i vår? 
 
Nu måste jag dock försöka slita mig från bilderna för nu är det verkligen plugg i hundranittio. Vid tolv ska vi till Siv och Tommy, det ryktas om att det blir pannkisar!! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

De är så fullkomligt sprängfyllda med kärlek!

Svar: Åh :') Tack så jättemycket Moies!! Hihih <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-15 @ 16:19:24
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Emmelie

Vilka fina kort. Det kommer bli helt underbart i vår ska du se. Kram

Svar: Åh tack så jättemycket Emmelie!! :) Kram
Emmas fibromyalgi

2014-01-15 @ 16:54:29
Postat av: Beatrice Bolmgren

Åh vad glad jag blev av att läsa det här. Så himla himla roligt att få fotografera er <3

Svar: Åh så glad jag blir att jag kunde skänka lite glädje till dig! <3 Det var alldeles underbart att bli fotograferad av dig med <3!
Emmas fibromyalgi

2014-01-20 @ 11:39:28
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0