Found it!

 
Jag hittade den! När avsnittet var slut så fanns klippet. Tycker verkligen han låter så där amerikanskt hippt! Nu inväntar jag bara att den släpps på Spotify, dock tror jag att jag kommer få lyssna på den med hörlurar på, om det är någonting jag och Tonny inte riktigt delar är det musiksmak nämligen. Han är mer för Avici och sånt, medan jag är för lite mer meningsfull musik med vackra texter ; ) (Sorry älskling, haha)
 
Jag blev precis äntligen klar med uppsatsen. Det har varit otroligt trögt kan jag säga, men det är ju alltid så när man ska börja med någonting som man varit ledig från ett tag, samma är det ju med träning och så vidare. Men! Nu är jag klar och jag äntligen njuta och vila lite innan det är dags för mer plugg imorgon. De närmsta veckorna är det verkligen mycket i skolan, har en tenta i Bokhistoria som ska in den 16e och någon vecka efter det är det Historiahemtenta som gäller, så det är bara att vänja sig och slänga bort trögheten, så att säga. Men nu, söndagsmys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0