gröt i både hals och huvud

gårdagens kvällsmål
 
Har precis typ bokstavligen kastat i mig gröt och äggmacka. Är inte klar med hemtentan än och jag känner mig bara så lost in translation den här gången. Så frustrerande och fibrohuvudet hjälper ju inte till. Totalt nollställd och känner hur frustrationen bara åker upp och ner. Nu ska jag f*n bli klar. Bobbo är på kommunmöte så jag är ensam. Jag har några stora motivationsmorötter framför mig. Den ena är min nya mobil som ligger på laddning, bröllopsinbjudningarna som ligger i sin kartong på köksbordet och sedan Djurskyddsinspektörerna (eller vad det nu heter, har inte tid att kolla upp) på 4an som är klockan nio, alltså om en timme. Så nu är det bara att köra.
 
/Studenten-Emma med gröten i halsen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0