Lite muskler och klapp på axeln

För en liten stund sedan...
 
Igår när jag stod i badrummet och gjorde mig i ordning för kvällen så såg jag någonting mycket trevligt. Lite muskler på armarna mina! Jag tror minsann jag har ärft min kära mors muskelbyggnadstjofräs, då det går fort för henne också att se resultat. Jag har ju ändå inte hållt på så länge och inte alls mycket, men se där, det funkar! Då blir man ju än mer peppad att köra mer så det blev ett litet pass nu när Bobbo ändå skulle till gymmet. Ska visa er någon dag några bra övningar som jag gör.
 
Ni kanske ser någonting annat som är nytt också? Min nya kära mobil, jises så bra den är och kameran är helt galet bra. Är så nöjd. Det blev en Sony Z1 till slut. Det är en mobil där de har använt deras egna kompaktkameras funktioner, bara gjort den mindre och sedan byggt in den i mobilen. Den är vattentät också men det vettetusan om jag vågar prova ;) haha. Tentan min är inskickad också, blev klar vid kvart i nio igår och skickade in den nu på förmiddagen. En stor sten som släppte från mina axlar. Dock måste jag bli bättre på att klappa mig själv på axeln när jag är klar. Det är så lätt att man bara går därifrån och sen inte tänker något mer på det, men om man tänker efter hur mycket slit och jobb det ligger bakom så måste man faktiskt höja sig själv lite efteråt. Nu ska jag gå och sminka mig och göra mig i ordning för vi ska till Siv och Tommy på köttgryta, MUMS. Sen är det storhandling som gäller. Vi hörs sen, kramar på er ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0