long live this love

 
Jag tänkte på Isak häromdagen när jag hörde Adele på radion. Ni som såg X-factor här om året vet ju att han sjöng hennes "skyfall" och ja, hans röst är helt otrolig. Så när jag hörde låten så tänkte jag för mig själv att jag hoppas verkligen han får ett skivkontrakt och att han kommer ut med egna låtar för jag vill höra mer av hans röst. Och ja, vem är inte på Nyhetsmorgon idag om inte Isak?! Han sjöng en helt otroligt fin låt som heter "Say Something" men den har inte kommit ut på Spotify än men jag hoppas de lägger ut klippet med honom sen så jag kan lyssna om och om igen. Detta är iallafall hans senaste singel och ja, vilken låt alltså..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0