när det bara inte funkar

 
Vissa dagar går det bara inte och idag är en sådan dag. Oftast är den första dagen efter Tonnys lediga dagar så här, att jag bara inte finner motivationen och framförallt fokuset för att sätta mig och plugga. När dessa dagar infinner sig så brukar jag faktiskt bara acceptera det och släppa plugget helt och lägga mig och vila, vilket är precis det jag ska göra nu och som sällskap har jag denna underbara chokladask som jag fick av Tonny i julklapp, han känner mig rätt bra han. Hoppas ni får en mysig lördag mina vänner, kram ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: K

Hej! Har du en mejladress som jag kan nå dig på...? Mvh!

Svar: Hejsan! Ja absolut, [email protected]
Emmas fibromyalgi

2014-01-04 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0