Sanningen om hyn och utväxtfix

 
Här är den nakna sanningen mina vänner ;) Nej men jag vill faktiskt dela med mig utav dessa bilder för nu ser ni verkligen svart på vitt hur min hy är och nu kanske ni förstår också att jag vill ha en förändring. Jag vet att med fibron så har man större risk att lida av acne och hudproblem och vi har det även i familjen, så det är inte så konstigt att jag har mina små prickar. Jag går ju för det mesta osminkad (framförallt här hemma och dagar då jag bara inte orkar) och jag har egentligen inga problem med det, MEN, jag hade ju hellre gått runt osminkad och känt att min hy har fin lyster och är jämn och fin än prickig och röd. Nu ser jag verkligen fram emot en förändring med huden och jag kommer självklart uppdatera er om hur det går. 
 
Igår färgade jag även utväxten. Jag och Siv pratade om det häromdagen och vi sa att vi kanske skulle ge oss på att experimentera med hårfärgen så man bara behöver lägga i just utväxten och inte behöva göra hela håret när man inte känner att det behövs påfyllning på längderna. Så Siv tog tag i det direkt och mätte ingredienserna och hade sig och kom fram till olika gram-tal och hon färgade sin utväxt häromdagen och det blev jättebra! Så när vi var där på fika så fick jag med mig hennes förpackning och jag gjorde samma igår och jag är också jättenöjd. Så skönt att man inte behöver göra hela håret + att en förpackning nu räcker fyra gånger. Perfekt. Ska visa er bilder på det senare också men nu måste jag återgå till pluggandet för snart kommer mina kära svärföräldrar och hämtar upp mig. Vi ska till Varuförmedlingen igen, jag och Siv är inne på att göra egna kakfat och vi är ute efter bra saker till detta. Kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0