Sony Z1 - Så otroligt nöjd!

 
Alltså jag är nästan i chock. Dessa bilder är tagna med min nya mobil. Jag är så galet nöjd. Det viktiga för mig när jag skulle välja mobil var verkligen kameran. När man är ute och far så orkar man ibland inte ha med sig kameran alltid och då vill jag ändå att bilderna hit till bloggen bland annat ska bli bra och det måste jag ändå säga att dessa blir. Ska verkligen lära mig alla inställningar till den och så vidare. Man kan göra riktigt coola grejer med kameran. Kolla bara på den här videon och den underst en om hela mobilen:

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, Emma. Nu kan jag inte motstå att dela med mig av det här. Det finns en serie som heter Ravenswood, som är en drama/thrillerserie som är en spinnoff från Pretty Little liars. Det roliga är att en av huvudpersonerna i den är JÄTTELIK Tonny tycker jag, vilket slog mig när jag kollade på det senaste avsnittet igår. Han heter Brett Dier. Den enda bilden som de är lika på dock är den på IMDB.
Kom att tänka på det nu när det kom en bild på er, hihi :D <3

Svar: Haha! Men shit vad kul! Ja du har faktiskt rätt ;D haha. Vissa vinklar så är de väldigt lika! Den mest mest likhet är nog den när han sitter i en fotölj med blå skjorta och hängslen ;) <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-31 @ 19:45:28
URL: http://themoie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0