Ta upp "EMJLs Smycken" igen?

 
Nu är det så här mina vänner att jag satt i förrigår i soffan på morgonen och det började klia något otroligt i fingrarna på mig. Jag hade ju i flera dagar suttit och pluggat som en toka och bara sysslat med teoretiska ting i en allt för lång tid. Då kom jag och tänka på mina smyckessaker som stod i garderoben och jag tog fram dom, mest för att titta på alla pärlor och klippa sönder några armband för att lägga tillbaka dom i pärlboxarna, men sen så helt plötsligt fann jag mig sittandes lägga fram pärlor i olika led för att se vad som passade. Jag tog fram "tråden" och började trä på lås och klämpärlor och sedan så påbörjade jag ett armband och det blev det nedersta här med enbart pärlor, sen påbörjade jag ett nytt och vips så hade jag en liten uppdaterad version av en gammal design jag gjorde förut med änglar och glaspärlor. Jag fann det väldigt roligt igen att sitta med detta och kom att tänka på att det är mitt ultimata sätt att varva mellan teori och praktik, eller att vara kreativ helt enkelt mitt bland allt läsande hela tiden. Ni som följt mig sen långt tillbaka vet att jag hade mitt egna lilla "företag" med detta förut som jag kallar EMJLs Smycken och jag hade mitt lilla smyckesställ på olika salonger och hade fotograferingar med Moa bland annat. Sen började jag sista året på gymnasiet och det fanns ingen tid mer för att sitta med mina älskade pärlor, men nu så, nu känner jag att jag är på gång igen. Så när jag satt med mina pärlor i fredags och hade gjort klart dessa armband så la jag upp en bild på Instagram och vips så skrev en gammal vän till mig att hon var intresserad av att köpa (vilket gjorde mig själaglad såklart!) och nu undrar jag, om det finns ett intresse här att köpa armband av mig? Allting är handgjort, och de små loggorna som ni ser har jag stansat själv. Jag har en uppsjö av pärlor i alla möjliga färger och konstellationer, som jag självklart ska visa mer utav men jag skulle bara vilja veta om ett intresse finns?  Skriv en kommentar i kommentarsfältet. ♥
 
Här är lite bilder som jag tog då "företaget" begav sig ordentligt (Ber om ursäkt för kvalitén på vissa bilder..):
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jaaaaaa! De är sååå fina <3

Svar: Åååh tack Moa!! Det var ju inte ett ljudande gensvar jag fått, så din kommentar värmer!! :) <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-19 @ 20:13:08
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: Moa

Jag hejar ju alltid, alltid på dig :D <3

Svar: Åh :') Tack detsamma vännen!! <3 <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-19 @ 20:45:08
URL: http://themoie.blogg.se
Postat av: A

Åh, vad fina dom är. Jag är intresserad! <3

Svar: Åh vad roligt kära vännen min :)! Så glad jag blir! <3
Emmas fibromyalgi

2014-01-20 @ 07:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0