tömd på energi men lycklig ändå

 
Hej på er! Jag vill bara säga att jag inte glömt bort er och jag hoppas ni förstår hur mycket jag önskar jag orkade skriva och blogga som för några veckor sedan, men orkens syns vara borta än och jag väntar innerligt på att få den tillbaka. Mina dagar just nu ser mest ut så att jag ligger och vilar och pluggar samtidigt och när Bobbo är hemma så blir det någon eller några promenader. Detta mående är ju väldigt olikt mig och det är fruktansvärt jobbigt att inte kunna vara den jag brukar vara. Men, jag hoppas jag får komma tillbaka snart på mina vanliga spår och att orken och energin är åter. Jag tror att fotograferingen verkligen kan göra att jag kommer på rätt köl igen, för då får jag både göra mig i ordning och fixa håret (som jag älskar), vara kärleksfull med min prins och vara på den finaste platsen som betyder så mycket för oss nämligen Skäralid. Det som är grädden på moset är ju självklart att det är Bea som ska fota oss! Jag har hört att jag och Tonny kan se rätt så kära ut (hihi) och att Bea ska föreviga detta känns fantastiskt! Vi har ändrat dagen igen, men denna gång så blev det en dag tidigare än tänkt ; ) Istället för en månad senare, haha. Så på fredag är stora dagen. Ska bli så otroligt roligt! ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Bolmgren

Åh blir så taggad av att läsa att du längtar så! :D

Svar: Hihi :D Ser verkligen så galet mycket fram emot morgondagen :D!
Emmas fibromyalgi

2014-01-08 @ 19:00:03
URL: http://beatricebolmgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0