en förändring behövs

En bild från vackra Rådmansö
 
Hej på er! Jag har kommit på en sak. Jag har ju inte riktigt motivationen till bloggen just nu, som ni märkt. Men jag tror det handlar lite om att jag vill förnya den, göra om den. Det har ju verkligen hänt saker på sista tiden och det hänger ju inte riktigt med här på bloggen. Jag vill byta header och göra om, men jag vet inte vad för header jag vill ha. Jag får försöka se till att ta en fin header sen när vi flyttat, stå ute i trädgården och stoltsera med magen och göra det till en header, för det är ju faktiskt i den fasen i livet vi är nu. Längtar som attan till det. Och när jag ser den här bilden så längtar jag tillbaka till Rådmansö. Dock hade vi önskat att fler dagar var som denna, dock ser ni ju att det blåste rätt rejält. Saknar Stockholms skärgård faktiskt, väldigt mycket. Men den skånska sommaren är ju helt outstanding den med. Båda har sin smultonställen, om vi säger så ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0