det här att tagga om

de fantastiska blommorna från vårt bröllop
 
Nu är det dags att köra! Wish me luck! Nu ska den här tentan skrivas och sen är det lunch och efter det är det bara på't igen med Historian, jag hoppas bara att jag kan tagga om efter tentan och lunchen och verkligen börja med Historian. Vanligtvis så lägger jag mig bara i soffan när jag är klar med en tenta, men nu är det som sagt bara att köra igen. Skulle vara kul att överbevisa mig själv med det också, att det faktiskt går. Nu kör vi! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Catrine

vilka underbart vackra blommor, lycka till med tentan:)

Svar: Tack så jättemycket Catrine!! :) Tack för peppen! Kram
Emmas fibromyalgi

2014-06-03 @ 09:15:49
URL: http://catrinelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0