en morgonmage som heter duga och snart fri!

hej älskade lillbuse!! 
 
Imorse när vi vaknade så fick vi ett jättefint morgonbesök, nämligen av vår älskade lillbuse som måste växt som attan under natten. Ser ni bulan liksom? Igårmorse när vi vaknade så var det någonting jätteskumt som hände också, det kändes liksom helt plötsligt som att han rörde sig från vänster till höger jäääättelångsamt, så hela magen bara stramade och drog ihop sig typ? Det spände som attan och det kändes nästan som jag skulle spricka. Så sjukt komiskt och läskigt på samma gång. Vi har båda sovit jättedåligt i natt, vaknat flera gånger och så och jag kom på det nu att jag kanske sovit så dåligt för att busen växt under natten? För så här stor var inte bulan igår morse kan jag lova. Så därför är det kanske inte så konstigt att jag är väldigt sliten i kroppen. Det är ren tur att vi kommer ut på morgonen och promenerar (även fast det är riktigt tungt och går i snigeltakt ibland för mig) för mitt på dagarna och på eftermiddagen så är det inte många knop jag gör om vi inte ska iväg. 
 
Nu idag är det den stora plugg-startar-dagen. Fram till torsdag så ska Historia-tentan vara klar och på söndag är det deadline på Bokhistorian, sen är jag friiiii! Ska bli så obeskrivligt skönt så jag tror inte ni förstår, om ni inte själva pluggar såklart ;) Men det skulle vara ännu skönare om jag var helt klar till på fredag med båda, för då kan jag ta helg tidigare och bara njuuuuta och vila upp mig tills Bobbo är ledig på måndagen och tisdagen. Den tisdagen (den 10e) så ska vi ju äntligen få se vår älskling igen och efter det ska vi till IKEA och inhandla lite, vi ska nämligen möblera om här hemma. Ska ta före och efter-bilder, blir roligare då att se förvandligen. 
 
Nepp, nu ska jag gå och göra te och sedan köra igång. Wish me luck! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0