midsommar 2013 och längtan

Bilder från förra midsommar på Ljusterö
 
Som jag längtar till midsommar. Dessa bilder är från förra året och vi hade det så mysigt då. Mamma och pappa hade hyrt ett hus ute på Ljusterö i Stockholms skärgård och där spenderade vi dagen med farmor och Johan och Jeanette. Tyvärr jobbade min Bobbis så han kunde inte komma upp, och ja, jag saknade ju honom to bits men jag njöt ändå av att vara där ute med min kära familj. Dessa bilder får mig även att längta till att ta massa fina bilder i sommar och hoppas även på att jag får stå framför kameran lite mer så lilla magen förevigas ordentligt. Tänk om jag hade vetat när dessa bilder togs att jag skulle vara gift och gravid om ett år? Det är en helt underbar känsla. 
 
Nu måste jag gå och göra någonting att äta innan jag kreverar här borta. Jag kämpar på med mina koncentrationssvårigheter, det är inte lätt vill jag lova men fasen vad jag ska klara det här! Ska bara ge mig tusan på det ännu mer än jag redan gjort. Snälla, skicka lite pepp från er sida av datorn, det behövs verkligen! Kramar på er ♥


Btw, hur mycket har inte mitt hår växt på ett år?! Det är ju minst en decimeter längre nu än på dessa bilder. Keep up the good work håret! 
 

Kommentarer
Postat av: Mams

Go Go Go!!! snart ses vi igen över sillen! <3<3<3<3
Pyss

Svar: Hihi tack mamsen!!! Djaaa det gör vi!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 Pyyyss
Emmas fibromyalgi

2014-06-02 @ 10:55:58
Postat av: Fanny

Kööööör hååårt!! You can do it! :D Duktiga gosan! <3 <3 <3

Svar: Ååååh taaack älskade gosan min!! :D pepp på mig!!! Hihi! välbehövligt ;) xD <3 <3 <3 <3 <3<3
Emmas fibromyalgi

2014-06-02 @ 13:53:32
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0