så jädra lycklig och sista hemtentan

innan vi skulle börja öppna alla bröllopspresenter
 
Åh, jag bara känner mig så jäkla kick-ass just nu! Jag blev klar med Bokhistorian vid 11 (en timme innan avsatt deadline, yey me!) och sedan la jag mig i soffan och tittade på tv och sedan åt jag lunch och precis innan jag skulle sätta mig igen för att plugga så får jag ett sms av mannen. HAN FICK BEVILJAD LEDIGHET ÖVER MIDSOMMAR! Förstår ni hur glad jag blev? Jag gjorde segerdansen i soffan och blev helt tårögd. Shit vad vi behöver den minisemestern och så jädra välförtjänt det är för Bobbo att få ledigt och ja, för mig att få fira avklarad skolgång och allt annat med att få åka upp och fira midsommar med min familj, ute i skärgården som jag bara älskar. Jag önskar dock att vi kunde få med Siv och Tommy upp, såklart. 
 
Nej, shit vad lycklig det där gjorde mig och oj oj oj vad jag längtar! När vi kommer fram ska jag gå ner till stenhällarna och sätta fötterna i vattnet och bara njuuuuta. Men innan dess så ska en hemtenta skrivas och den ska vara klar på torsdag kl 12.00 (sett fel i papprena, ups, eller bara önsketänkande med 23.59) och ja, det är bara att bita i. Det svåraste är alltid att veta hur man ska börja, men när man väl kommer igång så flyter det på. Nej, nu jäklar kör vi!! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0