slutspurten nu!

vår älskling
 
God förmiddag allesammans! Jag satt bokstavligen och pluggade från kvart över nio till halv åtta igår, de enda pauserna jag hade var en lunch-paus på kanske 45 min och sedan toalettbesök och hämta nytt att dricka och äta. Och ja juste, en liten vilopaus i sängen på kanske en kvart. Men från klockan 4 till halv 8 så satt jag och skrev på arbetet och jag kom så långt att jag påbörjade en femte sida. Men, sen tog det verkligen stop. Jag började må illa för jag var så totalt slutkörd i huvudet och jag började till och med skriva fel faktauppgifter och ja, då är det bara att lägga ner. Så idag är det sista slutklämmen på tentan och sedan en liten uppgift till i Historian, sen ska jag skicka in allting och plocka undan alla böcker och bara njuta. Men, innan dess så har jag ca 2-3 sidor kvar, så det är bara att hugga in. Vi hörs sen, och snälla, ni är så duktiga på att hejja på mig så fortsätt gärna göra det idag också! Kramar till er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Heja heja heja!! :D <3 <3 <3

Svar: Åååh!! Tack min älskade <3 <3 <3 <3 Så himla skönt att få all peppning! Blir så taggad på att göra klart skiten då ;) :D haha <3 <3 <3 <3
Emmas fibromyalgi

2014-06-05 @ 10:27:21
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0