Grön av avund.

Ny väska, så jäkla snygg och får plats med mer än man tror. 
 
God morgon lördag, god morgon kära svärmors namnsdag och god morgon internationella kvinnodagen! Jag pratade precis med pappa som är i England och gratulerar en gammal familjevän till oss. De hade en överraskningsfest för honom igår, då det var hans 60-års dag. Jag är så himla avis att jag inte är med för jag älskar den stad de bor i. För några år sedan så åkte jag med pappa på en affärsresa till England. Vi flög först till Manchester där han hade några möten, sedan efter några dagar där så bilade(!) vi igenom landet ner till Cornwall, en resa på kanske 50 mil och på vägen stannade vi på en riktigt typisk engelsk vägpub. Jag kan inte med ord beskriva den upplevelsen och den roadtripen, det är helt klart den bästa resa jag någonsin gjort. Dock är jag så sjukt ledsen för alla bilder jag tog därifrån är helt borta. Men, det är tur man har minnet. Jag sa precis till Tonny att vi måste åka dit någongång, för det är så otroligt vackert. Åh, så avis så avis!!
 
Men istället så ska jag nu börja plugga, och det är ju såå mycket roligare än att vara i underbara England, eller hur? Jag är säker på att pappa är jätteavis, där han sitter på den engelska puben alla gäster bor på och äter sin frukost, på mig som ska sätta mig och plugga.. Säkert jätteavis.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0