Let's Dance nörd och små blå

från pannkaksmyset i tisdags
 
God eftermiddag! Hoppas ni haft en bra fredag hitintills och att den kommer bestå av någonting trevligt på kvällskvisten också. Själv har jag haft en väldigt bra dag. Bobbo är ledig den här helgen, vilket är underbart. Så vi startade dagen som alltid med en promenad och sedan frukostmys och jag vilade även en stund i soffan efteråt. Efter lunchen så åkte vi och storhandlade, vilket tog musten ur mig så jag fick vila lite när vi kom hem igen men nu så är jag mätt och belåten på tacos och har även hunnit med en del plugg. Så jag är nöjd ändå. Kvällen är nog det som får mig på bäst humör, det är ju Let's Dance! Jag är en riktig Let's Dance nörd och alltid varit, så nu när det kommit igång är jag så glad som ett litet barn på fredagarna. Jag köpte även lite klassiska tablettaskar när vi handlade, bara för att leva upp till det ännu mer ;) Men ikväll blir det nog glass och te till programmet, har ett par Cornetto-glassar som väntar i frysen. Men nej, nu måste jag fortsätta med plugget innan mina små blå slår igen för dagen. Hoppas ni får en jättebra och mysig fredag, kram på er ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Låter som en härlig fredag:)
Tycker du fick mycket gjort, så förstår att du behövde vila <3

Skönt att höra att andra också behöver vila efter att varit aktiv (inte det roligaste att göra men növändigt).

Hoppas du får en bra lördag! Kram

Svar: Åh. ja det var det faktiskt :) <3
Nej, det är ju så, det är lika segt varje gång man lägger sig där på sofflocket, men man mår ju faktiskt bättre efter bara en liten stund :) Så det är ju tur det funkar iallafall :)

Hoppas du med får en jättehärlig lördag! Kram
Emmas fibromyalgi

2014-03-08 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0