naglar och vigselringen är beställd!

före och efter.
 
Hej på er! Vill bara stoppa in lite snabbt innan mitt pluggsug försvinner... Eller ja, nu ljög jag. Suget finns inte det minsta egentligen, men snarare duktighetsmänniskan inom mig anser att om jag börjar nu så förtjänar jag kanske två avsnitt av Vänner till lunchen, och det kan man ju inte argumentera mot! Så, vill bara stoppa in som sagt och skriva att jag hoppas ni alla mår bra. Jag kämpar på med trötthet och saknaden av Tonny som är på jobbet idag, men desto mer längtar jag till ikväll då vi ska mysa framför Let's Dance. Han har alltid avskytt sådana program men förra veckan så satt jag där och tittade och till min chock så satt han med mig de största delarna av programmet och när vi vaknade upp dagen efter så sa han till och med: "Det var väldigt mysigt att titta på tv igår". Då kan jag meddela att tv-junkien inom mig bara spratt upp i lycka. 
 
Nu imorse så tog jag äntligen tag i mina naglar. Jag har inte alls varit nöjd sen jag var där sist utan sett alla skavanker hela tiden. På håll ser de fina ut men när man tittar lite närmre så ser man felen och sådant gör mig tokig. Så nu är de övermålade, äntligen.
 
Och juste!! Igår beställde vi vigselringen, wiihooo!!! Den kommer bli såå vacker och igår sa Tonny: "Jag kan knappt vänta tills vi står där och jag får trä ringen på ditt finger". Då smälte jag igen. 
 
Nehepp. Nu måste jag sätta igång, vi hörs sen! Hoppas ni får en mysig fredag. Kram ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0