Påsarna är gömda och nytt i öronen

 
Nu har jag kletat på lite smink och de mörka påsarna under ögonen är nu gömda, i färg iallafall ;) (Varför orkar man inte sminka sig varje dag?) Är så sinnessjukt trött så ni anar inte, haha. Finns ingenting annat jag kan göra än att skratta åt det, iallafall under de bättre dagarna ;) Som ni ser på mitt vänstra öga så är det lite... puffigt... Igår så somnade jag i soffan vid nio ungefär så ni kan ju lista ut om jag pluggade efter Gladiatorerna? Hehe, host, äuhm nej? Gick och la mig och saknade min bättre hälft bredvid mig som blev inkallad på nattjobb i en handvändning i princip. Men nu är han hemma och ingen är gladare än jag. Eller ja, Bobbo kanske är gladare då han fått sova och är iväg och tränar nu. Sen ska vi iallafall iväg till Siv och Tommy på mat, vilket ska bli jättegott och mysigt som vanligt innan det är dags att åka hem igen, jag ska då fortsätta plugga och Tonny ska bara ligga i soffan och vila, vilket han förtjänar så mycket. Han ska ju upp imorgonbitti igen kl fem, så vila är prio för honom nu tycker jag. 
 
Om ni undrar vilka låtar som går på repeat i hörlurarna just nu så är det dessa från Frozen:
 
Kristen Bell – Do You Want to Build a Snowman?
Kristen Bell – For the First Time in Forever
Kristen Bell – Love Is an Open Door
Idina Menzel – Let It Go
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0