pippifåglar och sommarkurser

mina kära pippifåglar som står i vardagsrumsfönstret
 
God morgon på er mina pippis. Jag fullkomligen älskar mitt nya stileben här hemma, jag hittade dessa underbara små fåglar + fat på varuförmedlingen för någon vecka sedan och det hutlösa summan jag fick betala för allt var... 70 kr. Blir så glad varje gång jag tittar på dom och dom passar perfekt i vårt vardagsrum. 
 
Gårdagen var lite blandad i mående och allmänt men till slut så lyckades jag läsa klart det kapitlet jag skulle, så idag har jag ett kapitel kvar och sedan en kort uppgift jag ska skriva. Så jag ska sätta igång med det nu. Annars så mår jag lite skumt idag, har en lättare huvudvärk och är yr, inte en jättehärlig kombo men jag får försöka hinka i mig litervis med vatten och kämpa på ändå. Inte så mycket att välja på.
 
I eftermiddag så ska jag även slutföra mina ansökningar till sommarkurser, känns både bra och lite halvspännande. Men jag har faktiskt hittat en del kurser som är intressanta. Hoppas ni får en mysig söndag så hörs vi lite senare. Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0