Tradera-nytt, bröllopsplanering och ork

lite nytt som ligger uppe på Tradera
 
Hej på er! Nu sitter jag äntligen vid datorn som jag brukar göra, med en stor kopp te bredvid mig och hyfsat pigg och rask. Jag ska inte säga för mycket, för kroppen är inte som den brukar, men efter en skön dusch så känner jag mig lite piggare. Jag och Tonny har gjort en ny raid på Tradera och det ligger massa nytt där nu igen, det mesta är Tonnys oanvända kläder men den vita tröjan är min. Jag har en hel del till som ska upp men jag tror jag väntar några veckor till med det, man vill ju få lite vårkänsla när man ska sälja sådant som hör den årstiden till. 
 
Sedan jag började med #starkmedfibro så har jag inte riktigt orkat sitta här och blogga som vanligt, men jag är så glad att jag hittat så många nya fibrovänner där ute. Dock har jag inte orkat svara på alla kommentarer som vällt in, men det ska jag försöka ge mig på nu. Plugget har jag också halkat efter lite med då orken inte funnits riktigt men jag ska göra mitt bästa för att börja med det idag. Det är så mycket som ska få plats i mitt huvud just nu, så jag måste försöka sortera ut och göra listor på allt så jag slipper hålla det i huvudet. Det är nog prio nu, så nu blir det fram med bröllopsboken och kalendern. Vi hörs sen, kram på er ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Förstår att det blir mycket, listor är ju perfekta för att strukturera upp tankarna och allt som ska fixas.

Hoppas du får en bra dag! Kram

Svar: Ja det är verkligen det bästa :) Jag blev skoj-retad när jag gick i gymnasiet för alla mina listor, haha ;) Så jag är en riktigt "att-göra-listor"-haj ;) Tack detsamma Yasmin!!
Stor kram
Emmas fibromyalgi

2014-03-06 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0